lördag 26 mars 2011

Fin start på dagen


Mumsi mumsi


Jag började dagen med att göra scones. Vilket fint initiativ, borde göra det oftare. Känner att senaste dygnet har varit ganska bra. Klarade ju muntan som jag skrev tidigare. Fick tillbaka min essä och wäy va jag är nöjd med resultatet! Sen var vi ute, var kanske inte bästaste bästa kvällen men det var trevligt. Ska dock absolut inte gå dit om det inte är studentgrejjs under kvällen. Ena halvan bestod av fulla 40+ som dansade till gamla hittar. Andra halvan bestod av 20-30 åringar, det var ganska tomt och känslan man fick var ärligt talat lite desperat. Hm, är jag för negativ? Hur som inget för mig, inte där jag befinner mig i livet just nu.

Idag är det klassfest, hoppas många kommer. Vår klass är nämligen delade i två grupper och man ser nästan aldrig folk i den andra gruppen, vore trevligt som omväxling. Hade tänkt mig att jag skulle träna med, vi får se.

Nu ska jag nog sätta mig under en filt i solen på balkongen. Fin dag, bästa att passa på å njuta. Ger mig själv lite ledigt från plugg idag.
På återseende

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar