fredag 25 mars 2011

WÄÄÄY!! VG!

Dagen började uruslet.
Sov dåligt, vaknade om vartannat, vände och vred mig. Pina. Var stressad och nervös. Troligtvis inte så kul att vakna med helt enkelt. Spenderade tiden fram till munta (alltså muntliga examen, logik) med att försöka hetsplugga och kände mig verkligen inte redo för fem öre. Sen cyklade jag till universitet.

Var riktigt nervös under hela muntan. Har inte varit så nervös inför ett prov på jättelänge. Men phuu. Det gick bra, det gick riktigt bra. Ja så bra som det kan gå. Jag får VG på den delen av kursen. Hade sån himla tur med frågorna och fick i princip bara sådana som jag kunde svara på.

Nu är jag klar med amerikansk kultur, det intresserar mig inte tillräckligt så troligtvis aldrig mer. Det känns så otroligt gött!

Känner mig pepp på livet, tänk vad en liten väl genomförd munta kan göra.
Ikväll blir det nog eftersläpp till någon i & ekonom sittning med min skånska vän (som fick vg på muntan igår, fy katten va vi är bra!). Hoppas det blir kul.
Jag är så himla, himla glad i varje fall!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar