torsdag 24 mars 2011

Sängstrejka...

Vill inte gå upp, vill inte, vill inte, vill inte.

Har sovit dåligt ännu en natt, vad är det här? Jag brukar sova som en stock i åtta timmar, liksom bara slockna på kvällen, nu är jag inte ens trött även om jag somnar skapligt snabbt.

Mest vill jag bara sängstrejka dock, inte lämna sängen. Se på film, äta kakor & glass. Fint vore det! Tyvärr ser väl verkligheten inte riktigt ut sådan. Känner mig stressad över hösten, vet inte vad jag vill göra med mitt liv. Det låter så töntigt & storslaget men känner mig osäker, vet inte vad jag vill. Har åtminstone fått sommarjobb & det är ju en lättnad. Har inte fått så stor tjänst, på gott & ont, ska man jobba kan man lika gärna göra det rejält. Fast att hinna ha lite sommarlov är ju med skönt.
Kollade csn igår, har 12000 i lån ca efter den här terminen, känns stressande att veta att det bara bygger på.

Nej för i skorstenen, nu måste jag sluta vara så negativ. Jag ska gå upp & sparka skiten (ja alltså lära mig allt) ur allt som kommer på muntan imorn, börjar kännas lite stressade. American cultural studies, you're going down!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar