söndag 27 mars 2011

Sommartid

Blev lätt förvirrad imorse. Klockan visade 11.14, jag som aldrig (i princip) sover längre än till 10? Även om jag går och lägger mig 6 på morgonen så vaknar jag runt 10 och kan inte somna om, på gott och ont. Sen kom jag hur som på att det blivit sommartid och att vi förlorat en timme. Ge oss nu sol och värme. Vår och sommar!

Klassfesten igår var trevlig, vi blev inte så många dock. Vi körde på earth hour, tände massa värmeljus. Mörkt och mysigt. Runt 00 bestämde sig de andra för att dra vidare till en studentpub men jag cyklade faktiskt hem istället, kände inte peppen. Tror det var ett smart drag. Har en mörk och läskig skog att cykla igenom, men nu när det inte är is ute kan man cykla så snabbt man bara kan åtminstone.

Idag borde jag lägga lite tid på pluggandet. Har uppgifter inför en bokredovisning som jag borde få gjort, har ändå läst boken. Blev ingen träning igår för det fanns inte något roligt pass. Blir kanske bodycombat idag, borde.
Hur som, ha en fin söndag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar