onsdag 23 mars 2011

I pluggpausen

Pluggandet gick överkomligt. Vill varken säga att det gick bra eller dåligt, kunde gått bättre men kunde definitivt gått sämre. Kvällen och morgondagen kommer gå i pluggets tecken, american cultural studies närmare bestämt. Ska börja så snart jag skrivit klart, eller kanske unna mig middag, hm.

I övrigt hann vi med prat om lite ditt och datt. Bland annat pojkvänner, vad de är och vad de borde vara. Relationer är verkligen inte alltid lätt, fast själv vill jag inte klaga i nuet, det går finemang ändå. Skrattade i varje fall så jag fick ont i magen, kanske delvis på grund av för få magmuskler? Det var hur som länge sen senast och väldigt skönt. Välbehövligt.

Köpte dock inte något träningskort. Vi kom fram till att vi behövde tiden för att plugga, men det kommer en morgondag och jag vill inte ge upp ännu.
Dags att dra vidare. På återseende.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar